Wednesday 21 September 2011

saya budak baru belajar

Hari ini adalah pemulaan bagi aku dalam blogging. Blog ni dah wujud lama la juga. tapi aku tidak pernah buat entry sebab tidak tahu nak tulis entry tentang apa ( tidak ada idea lagi). hehehe

Yg membuatkan aku tertarik untuk buat blog apabila aku suka membaca blog dan entry orang lain. Keseronokan membaca entry-entry yang membuatkan aku mula tertarik untuk berblogging. Ada sesetengah entry dapat menaikkan semangat untuk kita tempoh kehidupan yang mendatang .hehe...

Aku berharap blog ini dapat aku berkongsi  kisah gembira,sedih,duka kehidupan  dan menjadi sebuah diari hidup aku.

Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...