Friday 14 October 2011

gembiranye hati ini....

salam...

saya gembira sangat hari ini..sangat teruja..hehe...

korang ingat tak, saya pernah tulis entry Premium Beautiful yang harganya mahal gila..> RM2k ...

sekarang cuba korang teka....

??????

???

???

??

?

hehehe,,,,dapat teka??? betulkah tekaan anda??


ok2 la..

sebenarnye semalam saya dapat mesej dari seseorang...macam nie bunyi teks nye..

" salam Bella..Wawa ni..your fiance nak belikan corset..jd Wawa kene jumpa 
Bella untuk ukur badan n tentukan saiz..ptg ni Bella free ??? " 

dapat je mesej ni teruja kot..hehehehehehe
semalam after office hour, wawa n her friend pun datang la jumpa kat ofis..selepas segala penerangan, diorang ukur size badan saya seperti gambar di bawah..




sambil2 tengah ukur, Wawa bagitahu, my fiance nak bagi premium beautiful ni untuk surprise kan saya..hehe..tp xjadi buat surprise sebab corset ni sebelum nak beli kena ukur size dulu..hehe..i love u so much my fiance..tq sayang...=)

after that, diorang bagi try 1 set corset..corset tu saiz kita...mula2 pakai memang payah..sampai wawa terpaksa tolong pakaikan (nampak la tubuh badanku..segan kot..hehe)..tapi selepas pakai, fuyooo selesa rasanya...rase macam sudah kurus..hahahaha..perasan..

hari ahad ni baru dapat 1 set corset premium beautiful..xsabarnye nk pakai..mudah2an dapat la turun kan berat badan before my big big day....hehe...tunggu hasilnye ye nanti...

terujanye hati ini...

tq my fiance..i love u so much....=)

tq 4 support me...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...