Sunday 9 October 2011

My E-Day


: : Majlis pertunangan saya berlangsung pada 12/3/2011 hari sabtu.
Setelah hampir 5 tahun berkenalan akhirnya saya telah diikat dengan tali pertunangan.
Untuk majlis pertunangan saya, saya telah menggunakan perkhidmartan butik pengantin di alor setar . untuk pengetahuan korang semua, saya terlambat membuat tempahan untuk majlis menyebabkan kebanyakan butik pengantin yg saya berkenam telah penuh di book. Time tu bulan 12/2010 dan tarikh 12/3/2011 telah penuh.

Penat saya meronda-ronda dengan mak saya mencari butik pengantin yang masih kosong. Akhirnya saya temui satu butik pengantin di alor setar (xingat dah namanye..hehe) yg masih mengambil tempahan. Pelamin tiada pilihan sangat tapi disebabkan tiada pilihan saya,saya pun book la di situ. Memyesal juga la buat tempahan lambat..huhu

Tapi yang amat mengecewakan lagi,pelamin yang saya nak untuk majlis tidak seperti pilihan saya sebelum ni..huhu..Sedih kot..emmm tapi makeup ok.. Tunang saya cakap tak pe la, nanti majlis kahwin nanti kita cari yang paling cantik. Hehe..sejuk hati semula bila dia cakap macam tu..mak saya pun cakap macam tu juga. Hehe..tq to my parent  n tq dear..=)

Ok la kita berbalik pula  pasal majlis pertunangan…Rombogan keluarga lelaki tiba lebih dari 10 buah kereta kira-kira pukul 11.00 pagi.

Pihak lelaki memberi 9 dulang hantaran bertemakan hitam putih dan berbalas 11 dulang hantaran  bertemakan merah putih dari pihak saya..pasal hantaran nntikan entry hantaran pertunangan…
Sebelum itu, layan la gambar-gambar  masa majlis berlangsung….hehe



baju saya tempah..design sendiri..tp tukang jahit tak buat apa yang saya nak..sedihkan..huhu
tudung pula tudung Ariani
veil sewa...


my future in law


ta daaaa..ni la my fiance..hehe


moga berkekalan ..amin




Alhamdulillah, akhirnya saya telah diikat setelah hampir 5 tahun melalui badai,dugaan,godaan sepanjang tempoh kami bercinta. Alhamdulillah hubungan kami telah direstui oleh mak ayah saya serta keluarga.

Kepada my fiancé Fikree Zulkifli..tq atas cinta,kasih,sayang,kesabaran yang telah dicurahkan..tq dear..love u so much

Moga hubungan kita akan diredhai Allah S.W.T..
Moga perhubungan ini akan ke jinjang pelamin hendaknya. aminn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...